انتقاد نماینده اهواز از رستم قاسمی: وزارت راه فاقد توان مدیریت بر خدمات هوایی است

سید کریم حسینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزارت راه توانایی نظارت و مدیریت بر خدمات هوایی به ویژه در ایام اربعین و سفر مردم به نجف را ندارد.

به گزارش خورنا سید کریم حسینی گفت: نا بسامانی در فروش بلیط و پروازها در نقاط مختلف کشور وجود دارد و متاسفانه علی رغم وعده هایی که به مردم داده شده اما هیچگونه ساماندهی انجام نشده است.

وی وزارت راه را فاقد توانایی نظارت و مدیریت بر خدمات هوایی به ویژه در ایام اربعین و سفر مردم به نجف دانست و افزود: اگر این توانایی وجود ندارد به مردم اعلام کنند چرا که درست نیست به مردم وعده بدهیم ولی در اجرا به گونه ای دیگر رفتار کنیم.

نماینده اهواز تصریح کرد: سطح عرضه بلیط در دفاتر و سامانه ها بسیار پایین آمده، قیمت ها بدون کنترل توسط ایرلاین ها و دفاتر زیادتر از حد می شود لذا این نابسامانی کاملا محسوس است.

حسینی در خصوص تذکر مجلس به وزیر راه نیز گفت: نمایندگان از ابزار قانونی نسبت به عملکرد وزارت راه استفاده کرده و مردم باور کنند که تاکنون چندین بار تذکر کتبی و شفاهی داده شده است بطوریکه اگر در سامانه سئوال و نظارت بر وزرا نگاه کنید می بینید که بارها سئوال پرسیده شده و تذکرات لازم نیز داده شده است. 

بنابر این گزارش نمایندگان در حال حاضر در حال جمع آوری امضا برای طرح استیضاح رستم قاسمی در مجلس شورای اسلامی هستند.