رئیس بنیاد مسکن:

۲۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده اندیکا نوسازی می‌شوند

رئیس بنیاد مسکن ضمن اشاره به یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تعمیری در مناطق زلزله‌ زده اندیکا گفت: این واحدها به دلیل نداشتن قابلیت تعمیر باید به همراه یک هزار واحد تخریبی دیگر به کل تخریب و نوسازی شوند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز اکبر نیکزاد عصر امروز یکشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۰ در پایان نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا اظهار کرد: در حال حاضر کار اسکلت‌بندی ۴۰۰ واحد مسکونی در منطقه زلزله‌ زده اندیکا به پایان رسیده و تا عید نوروز نیز برنامه داریم که تعداد اسکلت‌بندی‌ها را به هزار واحد و عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی را به اتمام برسانیم.

وی ضمن اشاره به یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی تعمیری در مناطق زلزله‌ زده اندیکا گفت: در مرحله تعمیر این واحدها مشخص شد که به دلیل نداشتن قابلیت تعمیر باید به کل تخریب و نوسازی شوند که در جلسه امروز قرار شد به همراه هزار واحد تخریبی دیگر، سر جمع دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در منطقه اندیکا تخریب و نوسازی شود.

رئیس بنیاد مسکن ادامه داد: همچنین در جلسه امروز معاون اجرایی رئیس جمهور نیز قول دادند که پیگیری‌های لازم را برای جذب اعتبارات مورد نیاز بردی ارتقای راههای بین روستایی در منطقه اندیکا داشته باشد.

نیکزاد در پایان روند بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا را بسیار خوب توصیف کرد و بیان کرد: امیدواریم با اقدامات و هماهنگی‌های مستمری که در حال انجام است بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده اندیکا هرچه سریعتر به پایان برسد.