معاون اقتصاری استاندار خوزستان خبر داد:

ظرفیت اشتغال هزار نفری در بندر شادگان

معاون اقتصاری استاندار خوزستان از ظرفیت اشتغالزایی بندر شادگان برای حداقل هزار نفر خبر داد و گفت: بندر شادگان از اهمیت بسزایی برای کشور برخوردار است و باید همه دستگاههای اجرایی ذی ربط برای رونق هرچه بیشتر این بندر فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خورنا آقارضا فتوحی عصر امروز پنجشنبه دوم دی ماه ۱۴۰۰ در حاشیه بازدید از بندر شادگان گفت: این بندر به دلیل سرمایه‌گذاری های دولت و زیرساخت های خوبی که دارد می‌تواند در زمینه رونق صادرات، واردات و کالاهای ملوانی به عنوان یک پایلوت دیده شود که به همین منظور جلسه‌ای را امروز در سطح بندر شادگان برگزار کردیم.

وی عنوان کرد: در این جلسه مصوب شد که تخفیف سود تجاری در بندر شادگان را به سقف دیگر بنادر برسانیم و مدیرکل گمرک استان نیز در زمینه تخصصی شدن این بندر پیگیری کند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین توسعه صنعت گردشگری در بندر شادگان و اختصاص یک سفر تشویقی برای بازرگانان و تجار فعال در این بندر نیز از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

فتوحی در پایان از ظرفیت اشتغالزایی بندر شادگان برای هزار نفر خبر داد و گفت: بندر شادگان از اهمیت بسزایی برای کشور برخوردار است و باید همه دستگاههای اجرایی ذی ربط برای رونق هرچه بیشتر این بندر فعالیت کنند.