خوزستانی ها نگران تامین مرغ شب یلدا نباشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: برای شب یلدا مرغ به فراوانی و با قیمت مصوب در سطح بازار استان وجود دارد و در زمینه سایر محصولات پروتئینی و خشکباری هم هیچ گونه کمبودی نداریم.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز آقارضا فتوحی امروز یکشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در پایان نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: این جلسه با حضور اصناف مختلف و دستگاههای متولی نظارت بر بازار تشکیل شد و اطلاعات مورد نیاز برای بحث تنظیم بازار استان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به جوجه ریزی هایی که در ماه آذر صورت گرفته است ما هیچ کمبود مرغی طی ماههای آینده در سطح استان نخواهیم داشت و حتی می‌توانیم مقادیری از آن را نیز برای ماههای آینده ذخیره سازی کنیم.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در این جلسه بر بحث نظارت اصناف مختلف در زمینه کنترل قیمتها نیز تاکید شد و از آنها خواستیم که این موضوع به صورت ویژه دنبال شود.

فتوحی در پایان خاطر نشان کرد: برطبق گزارشاتی که در جلسه امروز ارائه شد برای شب یلدا مرغ به فراوانی و با قیمت مصوب و کارشناسی شده در سطح بازار استان وجود دارد و در زمینه سایر محصولات پروتئینی و خشکباری هم هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *