مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

درخشش معلمان خوزستانی در جشنواره کشوری تجربیات برترِ حوزه سنجش و ارزشیابی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در هشتمین جشنواره کشوری تجربیات برتر حوزه سنجش، خانم سکینه صلح از ماهشهر و خانم افسانه تائب جولا از دزفول رتبه های برگزیده کشوری را از آنِ خود کردند.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرروش استان خوزستان کورش مودت با اعلام این خبر اظهار کرد: از بین ۸ طرح ارسالی به مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش طرح خانم سکینه صلح از شهرستان ماهشهر و در مقطع ابتدایی با عنوان بکارگیری شیوه های تنوع ارزشیابی در آزمون های مجازی و همچنین طرح خانم افسانه تائب جولا  از شهرستان دزفول و در مقطع متوسطه با عنوان سنجش و ارزشیابی تکوینی – عملکردی مجازی جشنواره کشوری تجربیات برتر سال تحصیلی برگزیده شدند.
وی افزود: این طرح های پیشنهادی بر اساس شاخص های تخصصی و ملاک های عمومی اجرا شده و نتایج مطلوب حاصله از آن در انتخاب این طرح ها موثر بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با تأکید بر ضرورت فراگیری و ارائه مهارت های نوین در مدارس اظهار کرد: ارزشیابی در سازمان های آموزشی در مقایسه با سایر سازمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ارتقای مهارت های معلمان و مدیران آموزشی در حوزه پیشرفت تحصیلی و همچنین انتقال تجربیات برتر معلمان به سایر همکاران در سراسر کشور از مزیت های جشنواره تجربیات برتر در حوزه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی است.