سردار باقر زاده خبر داد:

شناسایی پیکر ۴۶ هزار شهید هشت سال دفاع مقدس

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تاکنون پیکرهای مطهر ۴۶ هزار شهید هشت سال دفاع مقدس، تفحص و شناسایی شده و پیکر سه هزار شهید دیگر نیز پیدا خواهند شد.

به گزارش خورنا سردار سید محمد باقر زاده امروز پنجشنبه ۱۸ آذر در مراسم استقبال از شهدای تازه تفحص شده در مرز شلچه اظهار داشت: پیکرهای طیبه شهدای که امروز وارد پاک عزیزمان خواهند شد شهدای عملیات‌های والفجر مقدماتی، خیبر، بدر، کربلای ۵ و همچنین تک دشمن در آخر جنگ که در مناطق عملیاتی فکه، شرق دجله و همچنین در شلمچه پیدا شدند.

وی افزود: تعداد شهدا ۶۰ تن هستند اما ۲ تن از شهدا که در گذشته در خاک ایران پیدا شدند به شهرستان اهواز منتقل و امروز ۵۸ شهید وارد خاک میهن عزیزمان شدند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۴۶ هزار شهید پیدا شدند و ان‌شالله ۳ هزار شهید دیگر پیدا خواهند شد.

سردار باقر زاده با بیان اینکه این شهدا به مدت یک هفته در معراج شهدای اهواز خواهند بود تا مردم بتوانند زیارت کنند، خاطرنشان کرد: شهیدان عزیز به شهرستان اهواز منتقل خواهند شد و امشب در معراج شهدا پس از نماز مغرب و عشا مراسم دعای کمیل با حضور مردم برگزار خواهد شد.