شهردار جدید اهواز معارفه شد + تصاویر

مراسم تودیع و معارفه شهردار اهواز عصر امروز دوشنبه ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در محل تالار فجر اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز در این مراسم رضا امینی به عنوان شهردار جدید اهواز معارفه و از تلاشهای علیرضا عالیپور شهردار پیشین این کلانشهر قدردانی شد.

شهردار جدید اهواز در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: توسعه اهواز و ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای شهروندان آن در گرو وجود منابع مالی و انتخاب مدیران مناسب است که در بحث منابع مالی با استفاده از ظرفیت‌های ملی، شفافیت‌های مالی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اخذ مطالبات شهرداری از دولت این مهم را فراهم خواهیم کرد.

امینی ادامه داد: همچنین در بحث مدیریت‌ها نیز با استفاده از نیروهای متخصص و با انگیزه موجود در شهرداری اهواز یک تغییرات اساسی را در راهبردها و رویکردهای اصلی این شهرداری به وجود می‌آوریم.

وی خاطر نشان کرد: دفع معضل روان آبها در فصل بارندگی‌ها در راس برنامه‌های ما قرار دارد که با همکاری آبفا این مشکل را به تدریج در تمام مناطق اهواز برطرف خواهیم کرد.

شهردار اهواز در پایان افزود: ساماندهی آسفالت معابر، زیبا سازی شهری، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مثل قطار شهری و تقاطع‌های غیر همسطح و نیز توزیع عادلانه خدمات شهری از جمله دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شهر اهواز است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *