طرح نظارت بر واحدهای صنفی آبادان اجرا می‌‌شود

خورنا: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: طرح نظارت از واحدهای صنفی این شهرستان از پانزدهم اسفند به مدت یک ماه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، یعقوب ایزدپناه امروز در جلسه ستاد نوروزی و راهیان نور آبادان که با حضور مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: آبادان با توجه به موقعیت بسیار مناسب و شرایط آب‌وهوایی مساعد در ایام نوروز پذیرای جمع زیادی از مهمانان خواهد بود.

وی افزود: این مسئله موجب می‌شود تا در این ایام تقاضا برای کالاهای مختلف در این شهرستان افزایش چشمگیری یابد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان ادامه داد: در این راستا طرح نظارتی نوروزی این اداره بر واحدهای صنفی از پانزدهم اسفندماه آغاز و تا پانزدهم فروردین به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.

ایزدپناه تصریح کرد: به‌منظور جلوگیری از کمبود محصولات و کالاهای موردنیاز شهروندان کمیته‌های بازرسی مجمع امور صنفی باید بازرسی مناسبی را انجام دهند.

وی اضافه کرد: همچنین کشیک‌های مستمر صبح و عصر در طول تعطیلات نوروزی در آبادان فعال خواهند بود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان خاطرنشان‌کرد: همچنین کشیک‌های ویژه‌ای را برای نانوایان و مکانیک‌ها و صنوفی که بیشتر مردم و مهمانان با آنها سروکار دارند دایر خواهد شد.

ایزدپناه افزود: در دو ماه گذشته بیش از ۵۸۰ تن برنج در سطح بازار آبادان با ارز مرجع و نرخ دولتی مصوب توزیع شد.

وی گفت: آبادان بعد از اهواز دومین شهر استان خوزستان به لحاظ توزیع برنج با نرخ دولتی و مصوب است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان در پایان گفت: ارائه خدمات بهتر تلاش و همکاری همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها را می‌طلبد تا با هماهنگی و وحد رویه بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به مردم آبادان و مهمانان نوروزی انجام دهیم.