با ۰ضور استاندار:

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در خوزستان نواخته شد

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در استان خوزستان امروز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی در مدرسه بقیه الله (عج) منطقه کوی عین ۲ اهواز برگزار شد.

به گزارش خورنا صادق خلیلیان در این گفت: شروع مهر بهار تعلیم و تربیت است و آغاز سال تحصیلی را جشن ‌میگیریم تا شاهد رویش جوانه های توسعه در کشور باشیم.

وی افزود: بحث فرهنگ و تعلیم و تربیت زیربنای توسعه در هر کشور است و در نظام جمهوری اسلامی بحث تعلیم و تربیت بسیار مورد اهمیت است.

استاندار خوزستان در ادامه فرهنگ را زیربنای توسعه کشور دانست و یادآور شد: برای توسعه همه جانبه در کشور باید مباحث توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در یک راستا دیده شود.

خلیلیان ضمن اشاره به تقارن هرساله شروع مدارس با هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: این دوران یادآور جانفشانی‌های دانش آموزان و معلمانی است که همپای سایر اقشار جامعه به پا خواستند و از مرزهای کشور دفاع کردند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون معلمان هستیم اظهار کرد: دانش آموزان و معلمان نقش بسیار مهمی در ساخت آینده جامعه دارند و از پشت این ‌میزها است که افراد موفق برای کشور رشد می کنند.

استاندار خوزستان در پایان ضمن اشاره به شروع سال تحصیلی عمدتا به صورت مجازی گفت: امیدواریم با انجام کامل واکسیناسیون بتوانیم در آذر ماه کلاس ها را حضوری برگزار کنیم و از مردم خوزستان خواستارم که همگی برای واکسیناسیون اقدام کنند تا شیوع بیماری کرونا کنترل شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *