هشدار مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان در خصوص عدم اجرای قوانین دور کاری

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری در نامه ای به کلیه دستگاه های اجرایی استان در خصوص عدم اجرای قوانین دور کاری در شرایط کرونا هشدار داد.

به گزارش خورنا در بخشی از نامه رسول امیری آمده است: پیرو بند ۱۳ مصوبات هفتاد و و ششمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا کلیه سازمانها و دستگاههای اجرایی موظف به اجرای مصوبات ابلاغ شده ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص ساعات فعالیت ادارات و‌ حضور کارکنان مطابق رنگ بندی شهرستانها می‌باشند.

لذا فعالیت ادارات، سازمانها، شرکت‌های دولتی و خصوصی در شهرهای قرمز ( یک‌سوم)، در شهرهای نارنجی (پنجاه درصد) و در وضعیت زرد (دوسوم) تا پایان محدودیت لازم اجرا می‌باشد.

دستگاههای خاطی مطابق بخشنامه سازمان اداری و استخدامی به شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۹۹/۶/۵ اعمال مجازات به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ( مرحله اول اخطار کتبی بدون درج در پرونده – مرتبه دوم توبیخ کتبی با درج در پرونده – مرحله سوم کسر یک‌سوم حقوق و فوق‌العاده شغل با عناوین مشابه حداکثر به مدت یک ماه – مرحله چهارم کسر یک‌سوم حقوق و فوق‌العاده شغل با عناوین مشابه حداکثر به مدت سه ‌ماه – مرحله پنجم انفصال موقت حداکثر تا سه ماه برخورد می‌گردد.

یادآور می‌شود که از طریق تیم‌های بازرسی ویژه مدیریت بیماری کرونا در خصوص نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی نظارت دقیق و در ارزیابی عملکرد دستگاهها و فرمانداری‌ها لحاظ می‌گردد.

کارکنان ادارات جهت اعلام تخلفات در تایم اداری با مرکز سامد به شماره ۱۱۱ که زیرنظر اداره کل بازرسی استانداری فعالیت میکند تماس بگیرند.

واحدهای تولیدی، عملیاتی، نوبت کاری، آتش نشانی ها، مراکز درمانی، اورژانس و خدمات رسان از این قوانین مستثنی هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس سلام. چرا بانکها با وجود مصاف مستقم با الودگی ولی قانون دور کاری در آن رعایت نمیشود
  • امید سلام شماره تلفن بازرسی می‌خواستم
  • علی سلام ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت پرسنل زحمتکش سایت دوست داشتنی خورنا، متاسفانه سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، در مراکز، به هیچ عنوان دورکاری ندارند، واقعا فرق ما با کسانی که تو سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان فعالیت ميکنند چیست آیا در مراکز کرونا نیست، چرا اینقدر تبعیض، هیچ گوش شنوایی صدای ما را نمیشنود، ولی انتظار ما از سایت مردمی خورنا این است که صدای ما را به گوش استاندار محترم برساند. که جلوی این تبعیض گرفته شود.