رئیسی گفت خوزستان مدیر پروازی نمی خواهد، اما شهردار اهواز هم پروازی شد!

شهرام احمدی

یک روز بعد از آنکه آقای رییسی، رییس جمهور منتخب در سفر خود به خوزستان فرمودند خوزستان مدیر پروازی نمی خواهد، شورای شهر اهواز در یک دهن کجی آشکار به حرف رییس جمهور، یک مدیر پروازی را به عنوان شهردار اهواز انتخاب کرد.
از قدیم گفته اند حفظ حرمت امامزاده با متولی است، پس چرا نمایندگان شورای اهواز احترام اینهمه نیروی توانمند خوزستانی را ندارند و بجای تقویت آنان و یا حداقل حفظ حرمت حرف رییس جمهور، بازهم مدیر پروازی می آورند؟
رضا امینی باغ بهادرانی که سوابقی همچون مدیر روابط عمومی، عضو علی البدل شورا و… را در کارنامه خود دارد، از خیلی از مدیران ارشد استان و حتی بسیاری از مدیران حال حاضر شهرداری اهواز سوابق مرتبط و اجرایی کم اعتبارتری دارد، اما او بالاخره توانسته با استفاده از ارتباطات دوستی وخویشاوندی با بعضی از مدیران سیاسی شهرداری اهواز، خود را به عنوان شهردار شورای ششم تحمیل کند.
خبر این انتصاب البته بازخورد بسیار منفی در بدنه شهرداری اهواز و فضای سیاسی شهر ایجاد کرده است.
اعضای شورای ششم که از یک سو خود در روندی حاشیه دار و پر ابهام به قدرت رسیده اند و هنوز مشروعیت روانی لازم را کسب نکرده اند، با انتخاب پر حاشیه یک نیروی غیر خوزستانی خود را بیش از پیش از شهروندان اهواز دور کردند.
رییس جمهور منتخب هم در اولین دیدار خود از خوزستان با تشخیص مشکل مدیران پروازی در خوزستان صراحتا” مخالفت خود با انتخاب مدیر خارج از استان را اعلام کرده بود، حال باید پرسید چرا شورای شهر اهواز در جایگاهی که به تجربه و شناخت میدانی بیش از هرچیز نیاز است، فردی را خارج از استان آورده اند، و خود را درگیر حواشی بیشتر کرده اند؟ آیا در خوزستان قحط الرجال آمده است یا اعضای شورای ششم سیاسی بازی می کنند ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حسن بادرود ازاینکه در مقاله فوق حمایت کردید از نخبگان و افراد با استعداد در خوزستان جای تشکردارد بحث این است این کارشورای شهراهواز دهن کجی به مردم شریف اهواز است متاسفانه
  • ناشناس مگر اینهمه مدیر خوزستانی چه گلی به سرمون زدن اتفاقا بسیار قحط الرجل هم داریم همه مدیران ما در چندسال گذشته خوزستانی بودن چه کارنامه مثبتی داشتن؟