معاون فرمانده انتظامی خوزستان: برای تامین امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان در مراسم وداع با شهید "مالک رسولی نیک" گفت: عهد می‌بندیم که در راستای تامین امنیت مردم و ملت عزیزمان از هیچ تلاش کوششی دریغ نورزیم.

به گزارش خورنا سرهنگ مختار حیدری در حاشیه مراسم وداع با شهید “مالک رسولی نیک” در شهرستان شادگان ضمن تسلیت شهادت اباعبدلله حسین (ع) و یاران فداکارش، اظهار داشت: همکار عزیزمان سروان “مالک رسولی نیک” عزیز از کارکنان مجاهد، سخت‌کوش، مومن و انقلابی نیروی انتظامی که فرماندهی پاسگاه خنافره شادگان را عهده دار بود در درگیری با اشرار مسلح و معاندین در دوم مردادماه مجروح شد و دیروز در تاسوعای حسینی به رغم تلاش‌های پزشکان به فیض شهادت نائل گشت.

وی افزود: ما به عنوان همکاران شهید وظیفه خود می دانیم که از ایثارگری ها و صبوری‌های خانواده این شهید تشکر کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان عنوان داشت: عهد می‌بندیم که در راستای تامین امنیت مردم و ملت عزیزمان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیم.

وی بیان داشت: همانطوری‌که این شهید والامقام برای تامین امنیت از جان گذشتگی نشان داد، کارکنان نیروی انتظامی حتی با فدای جان خود در راه خواسته به حق مردم و در مقابل با اشرار و معاندین همانطوری که تا کنون نظم و امنیت عمومی را حراست کردند، ما همکاران این تعهد را می‌دهیم که از هیچ کوششی فروگذار نباشیم .

سرهنگ حیدری با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی خدمتگذاری به مردم است، خاطرنشان کرد: ان‌شالله امنیتی که شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران است، تامین کنیم.

گفتنی است ﺳﺘﻮﺍﻥ ﯾﮑﻢ ﻣﺎﻟﮏ ﺭﺳﻮﻟﯽ ﻧﯿﮏ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻩ ﭘﺎﺳﮕﺎﻩ ﺧﻨﺎﻓﺮﻩ ﺷﺎﺩﮔﺎﻥ ﺩﺭ تاریخ دوم مرداد ۱۴۰۰ در تیراندازی گروههای معاند به سمت خودرو گشتی پلیس مجروح و روز گذشته در بیمارستان به شهادت رسید.

تصاویر مراسم تشییع پیکر شهید رسولی نیک در شادگان: