رئیس پلیس شوش خبر داد:

دستگیری ۱۳ سارق و عامل تیراندازی غیر مجاز در شوش

فرمانده انتظامی شهرستان شوش از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خورنا سرهنگ روح اله یاری در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در سطح شهرستان شوش به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح که برگرفته از مطالبات عمومی بوده مأموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی محسوس و نامحسوس پس از هماهنگی با مقام قضایی ۱۳ متهم عامل سرقت و تیراندازی های غیرمجاز را شناسایی و طی چند عملیات آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه، متهمان در تحقیقات پلیس به ۷ فقره تیراندازی اعتراف کردند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۸ دستگاه موتورسیکلت، ۵ قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

سرهنگ یاری با اشاره به اینکه این طرح به جهت امنیت و آسایش شهروندان به طور مستمر اجرا خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.