روزهای سخت ورزش بسکتبال در بندرماهشهر/ مسئولین صدای ورزش دوستان بندرماهشهر را بشنوند

مهدی چاروسائی|خورنا، ورزش محبوب شهرستان بندرماهشهر در شرایط بحرانی قرار دارد، برخورد سلیقه ای با این ورزش، تیم های قدرتمند بسکتبال در بندرماهشهر را به تعطیلی کشانده است.

حدود دوماه دیگر تا شروع لیگ برتر مانده و احیا مجدد، حضور مقتدر نماینده بندر ماهشهر پس از وقفه ای یکساله بسیار ضروری است، بندرماهشهر که از دیرباز نام آشنایی برای بسکتبالیست های ایران و حتی آسیاست‌ اکنون بدترین روزهای ادوار گذشته را طی می‌کند.

تیم های خوب، استعدادهای بومی و بازیکنان و مربیان توانمند بندرماهشهری همیشه بازیچه دست برخی آقایان  بوده اند، آقایانی که حتی حاضر به دادن پاسخی روشن به ورزش دوستان این رشته نیستند.

ورزش دوستان بندرماهشهر با عنایت وعده های داده شده از سوی فرماندار و نماینده مردم در مجلس انتظار حمایت از جوانان ورزشکار شهر را دارند تا روزهای درخشان و طلایی ورزش بسکتبال را دوباره رقم بزنند.

از مدیران صنعت نیز انتظاری بیش از این در همکاری و همیاری با مسئولین شهری برای برپایی شور و نشاط در بین جوانان شهر با تشکیل تیم ورزشی بسکتبال برای این شهر پر از استعداد داریم.

در پایان امید است طی روزهای آینده مسئولین شهرستان همانند گذشته مشکلات بسکتبال بندرماهشهر را حل کنند تا یکبار دیگر شاهد حضور یک تیم از بندرماهشهر در لیگ برتر بسکتبال کشور باشیم و نگذارند حق جوانان شهرستان به این راحتی از بین برود.