محدودیت های ترددی جدید در محورهای مواصلاتی خوزستان اعلام شد

رئیس پلیس راه استان خوزستان محدودیت های ترددی جدید در محورهای مواصلاتی استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز سرهنگ رضا دولتشاهی شامگاه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ گفت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و دستور فرماندهی انتظامی استان از فردا یکشنبه ۲۴ مرداد در کلیه مبادی خروجی و ورودی خوزستان و نیز شهرهای قرمز و نارنجی استان محدودیت های ترددی اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: در این محدودیتها پلاکهای بومی حق خروج از استان و شهرهای قرمز و نارنجی را نخواهند داشت و از ورود پلاکهای غیر بومی نیز به استان جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان ضمن اشاره به حضور فیزیکی پلیس و فعال بودن دوربین های کنترل ترافیک در مبادی ورودی و خروجی استان گفت: هرگونه تردد غیر ضروری در محورهای مواصلاتی خوزستان اعمال قانون خواهد شد بطوریکه در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای متخلفین در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه هیچگونه ممانعتی در مورد خروج پلاک‌های غیر بومی وجود ندارد اظهار کرد: خودروهای دارای پلاکهای بومی برای تردد در این ایام باید از سوی فرمانداری یا پلیس راه مجوزهای لازم را داشته باشند.

دولتشاهی افزود: البته کسانی که محل کار آنها در خارج خوزستان و شهرهای استان قرار دارند با ارائه کارت شناسایی و حکم ماموریت می‌توانند تردد کنند.

وی در پایان گفت: خواهشمندیم که شهروندان در این ایام تعطیلات از سفرهای غیر ضروری خودداری بکنند تا بتوانیم با کمک همدیگر زنجیره این بیماری را قطع کنیم.