رئیس ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻩ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ خبر داد:

حمل جسد به وسیله وانت یا صندوق عقب در تصادفات جاده‌ای خوزستان

رئیس ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻩ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ گفت: وضعیت حمل جسد و آتش نشانی در تصادفات جاده‌ای استان به هیچ عنوان مناسب نیست به نحوی که یک یا دو ساعت جنازه بر روی زمین باقی می‌ماند و ما مجبور به حمل جسد از طریق صندوق عقب ماشین یا پشت وانت می‌شویم.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز سرهنگ رضا دولتشاهی عصر امروز شنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ در نشست کمیسیون ایمنی راههای خوزستان با بیان اینکه در بحث تصادفات جاده‌ای دو علت اصلی و ثانویه وجود دارد اظهار کرد: در تمام تصادفات محور باغملک – هفتکل علت اصلی رانندگی بد است که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صحیح صورت بگیرد.

وی ادامه داد: علت ثانویه تصادفات در این محور نیز وضعیت غیر ایمنی جاده است که باید هرچه سریعتر ساماندهی‌ های لازم در آن صورت بگیرد.

رئیس ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻩ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ یادآوری کرد: محور هفتکل – باغملک زمانی داخلی بود ولی به مرور زمان بدون ایمنی سازی مناسب تبدیل به جاده ترانزیتی شد که این مسئله در حال حاضر خطرات فراوانی را برای رانندگان ایجاد کرده است.

سرهنگ دولتشاهی در پایان گفت: وضعیت حمل جسد و آتش نشانی در تصادفات جاده‌ای استان به هیچ عنوان مناسب نیست به نحوی که یک یا دو ساعت جنازه بر روی زمین باقی می‌ماند و ما مجبور به حمل جسد از طریق صندوق عقب ماشین یا پشت وانت می‌شویم.