استاندار خوزستان خبر داد:

آرامش نسبی در بازار خوزستان/ مدیران تا پایان دولت متعهدانه کار کنند

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه نسبت به ماههای قبل آرامش بهتری در بازار استان ایجاد شده است و از نظر ارزاق عمومی مثل برنج، روغن، حبوبات و نیز سیمان وضعیت بد نیست.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز قاسم سلیمانی دشتکی امروز دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در حاشیه نشست تنظیم بازار خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان این خبر افزود: البته روغن اگرچه به صورت رسمی در کل کشور مقداری گران شده است ولی نرخ برنج به طور متوسط تا حدی کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت جوجه‌ریزی، کشتار و توزیع مرغ در استان به نسبت ماههای قبل بهتر شده است اظهار کرد: در بحث آمار و ارقام جوجه‌ریزی مقداری اختلاف نظر بین ما و سازمان جهاد کشاورزی استان وجود دارد که از آنها خواستیم که در نشست مشترک با معاون اقتصادی استانداری آمار دقیق‌تری در این زمینه اعلام بکنند تا بتوانیم براساس این آمارها، برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم طی روزها و ماههای آینده با مرغ منجمد و واردات از استانهای همسایه و معین بتوانیم بازار مرغ استان را متناسب با نیاز شهروندان تنظیم بکنیم.

سلیمانی یادآوری کرد: الزام فروش شکر به صورت بسته‌بندی باعث افزایش قیمت در این کالای اساسی شده بود که در حال حاضر این مسئله لغو شده و افراد می‌توانند به صورت فله یا بسته‌بندی شکر مورد نیاز خود را خریداری کنند.

وی افزود: البته در بحث شکر بسته‌بندی نیز دستور دادیم که قیمت تمام شده آن نیز آنالیز شود تا این کالا هم به قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

استاندار خوزستان در پایان بیان کرد: از مدیران تقاضا داریم که تا پایان دولت با قدرت، تعهد و حالت جهادی و انقلابی به کار خود ادامه دهند و با حفظ ارتباط مستقیم با مردم، ‌مشکلات را صادقانه با آنها در میان بگذارند.