محدودیت تردد جاده‎ای از ۱۱ تا ۱۷ خرداد در خوزستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: برای کنترل بیشتر بیماری کرونا تردد بین استانی از ساعت ۱۲ سه شنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد ممنوع می باشد.

به گزارش خورنا سرهنگ حکیم عبداللهی به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: از روز یازدهم خردادماه ساعت ۱۲ ظهر تردد بین استان‌ها فارغ از رنگ بندی‌ها ممنوع است و کارکنان پلیس از طریق سیستم‎های هوشمند و در برخی محل ها برای جلوگیری از ورود و خروج خودروها حضور فعال خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه تردد بین شهرهای یک استان مشکلی نخواهد داشت، افزود: ممنوعیت تردد به شهر‌های قرمز و نارنجی به قوت خود باقی است که بر اساس آن ورود به شهر‌های قرمز ۱۰ میلیون ریال و نارنجی ۵ میلیون ریال جریمه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان عنوان داشت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ساعت ۳ بامداد برای همه شهرها با همان جریمه ۲ میلیون ریالی در حال اجرا بوده و در این ایام هم اجرا خواهد شد.

وی به کسانی که مجوز گرفتند و در سامانه فرمانداری‎ها ثبت شده، اشاره کرد و گفت: آن دسته از افرادی که حکم ماموریت داشته باشند و یا شغل آن‌ها خارج از شهر باشد پس از بررسی لازم به آن‌ها اجازه تردد داده خواهد شد.

سرهنگ عبداللهی در پایان از مردم خواست: برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در تعطیلات پیش رو از برگزاری دورهمی، تجمع و سفر خودداری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ایرج سلام وخسته نباشید ساعت ممنوعیت داخل شهر اهواز ساعت چنده؟ که باتموم سختی کار میکنم یک مرتبه پیام میاد که جریمه شدی خداراضی از شما درضمن خداوکیلی ظلم و ستم مگر چیه ۱۰۰تومان کارکنی ۲۰۰هزار تومان برام پیام بیاد