رئیس پلیس آگاهی خوزستان خبر داد:

باند دزدان منازل ویلایی اهواز در دام پلیس آگاهی

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری باند سه نفره دزدان منازل ویلایی اهواز خبر داد و گفت: این سارقان حرفه‌ای در تحقيقات پلیس به 26 فقره سرقت منازل اعتراف کردند،

به گزارش خورنا سرهنگ سهراب حسین نژاد در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل ویلایی در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای منازل ویلایی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پراید که در سرقت ها مورد استفاده قرار می گرفت را توقیف کردند، افزود: در ادامه تحقیقات نیز ۲ مالخر به هویت معلوم شناسایی که مراتب دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه سارقان مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.