رئیس پلیس آگاهی خوزستان خبر داد:

دستگیری ۲ دزد حرفه ای مغازه در اهواز

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری ۲ دزد حرفه ای مغازه در اهواز خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 4 دستگاه موتور سیکلت، 2 دستگاه کولر پنجره‌ای،2 دستگاه کمپرسورکولر دوتیکه و قطعات منفصله خودرو کشف شد،

به گزارش خورنا سرهنگ سهراب حسین نژاد اظهار داشت: در پی سرقت مغازه و موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری روش‌های تخصصی هویت ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار درارتباط با سرقت‌ها شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۴ دستگاه موتور سیکلت، ۲ دستگاه کولر پنجره‌ای،۲ دستگاه کمپرسورکولر دوتیکه و قطعات منفصله خودرو کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس ه بزه ارتکابی و چندین سرقت مغازه اعتراف کردند.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه تحقیقات پلیس جهت دستگیری دیگر متهمان در دستور کار می باشد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.