ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺣﻔﻆ ﺁﺛﺎﺭ ﻭ ﻧﺸﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﻘﺪﺱ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ خبر داد:

برگزاری ۲۲۰۰ ویژه برنامه به مناسبت سوم و چهارم خرداد در خوزستان

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺣﻔﻆ ﺁﺛﺎﺭ ﻭ ﻧﺸﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﻘﺪﺱ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ از برگزاری دو هزار و ۲۰۰ ویژه برنامه شاخص به مناسبت سوم و چهارم خرداد در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی و عمرانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز ﺳﺮﺩﺍﺭ ﻋﺒﺎﺱ ﯾﻮﺳﻔﯽ در نشست خبری امروز شنبه یکم خرداد ۱۴۰۰ با بیان این خبر افزود: البته قالب این برنامه‌ها با توجه به وضعیت بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مجازی بوده و در بستر رسانه‌ای به خصوص از طریق صدا و سیما اجرایی می‌شوند.

وی تصریح کرد: نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی و رسانه‌های استان، فراخوان ملی جمله‌های حماسی، فراخوان استانی داستانک سوم خرداد، رونمایی از دهها سند و کتاب حوزه دفاع مقدس، تولید چندین تیزر و موشن گرافیک حماسی، همایش بانوان و اجرای ویژه برنامه‌های تلویزیونی از جمله برنامه‌هایی که در سوم و چهارم خرداد به مناسبت روز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول در سطح استان اجرا خواهد شد.

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺣﻔﻆ ﺁﺛﺎﺭ ﻭ ﻧﺸﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﻘﺪﺱ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ بیان کرد: در حوزه ارتش جمهوری اسلامی ۴۰ ویژه برنامه شاخص برای این دو روز تعریف شده است که شامل تجلیل از ۱۰۰ فرمانده و پیشکسوت عملیات بیت‌المقدس و تقدیر از خانواده‌های شهدای این عملیات به صورت ویدیو کنفرانس و غیره است.

سردار یوسفی ادامه داد: همچنین نیروی انتظامی نیز برای این ایام ۳۳ ویژه برنامه تدارک دیده است که از آن جمله می‌توان به رژه موتوری، تولید برنامه‌های تحلیلی و تلویزیونی در شبکه افق، برپایی نمایشگاه ایثار و مقاومت در ستاد فرماندهی ناجا استان و روایتگری دفاع مقدس توسط پیشکسوتان این نیرو اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در سپاه استان نیز ۳۰۰ برنامه متنوع با بیش از ۴۰ برنامه شاخص تعریف شده است اظهار کرد: نهضت خاطره‌گویی، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس در صبحگاه مشترک سپاه، دیدار با خانواده شهدا عملیات بیت‌المقدس، تولید ویژه ‌برنامه‌های تلویزیونی و مجازی در خرمشهر و دزفول، توزیع بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه در سوم خرداد در سراسر استان و چهارم خرداد در سطح شهرستانهای شوش، شوشتر، دزفول، اندیمشک، مسجدسلیمان و برگزاری ویژه برنامه فاتحان «تجلیل از فاتحان خرمشهر» از جمله برنامه‌های سپاه به مناسبت سوم و چهارم خرداد است‌.

ﻣﺪﯾﺮﮐﻞ ﺣﻔﻆ ﺁﺛﺎﺭ ﻭ ﻧﺸﺮ ﺍﺭﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﻘﺪﺱ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ در پایان عملیات بیت‌المقدس را از لحاظ اقتصادی، سیاسی، امنیتی، نظامی و‌ اجتماعی دارای دستاوردهای فراوانی برای کشور دانست و ‌گفت: سوم و چهارم خرداد یعنی روز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت دزفول باید به عنوان دو موضوع عطف دوران دفاع مقدس نگریسته شود و یاد و خاطره شهدای این دو شهر نیز برای همیشه در اذهان عمومی باقی بماند.