برگزاری طرح «فجرانه پیک امید» در مناطق عشایری و روستایی استان خوزستان

طرح «فجرانه پیک امید» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برای دومین سال متوالی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق عشایری، روستایی و کم برخوردار استان خوزستان در حال برگزاری است.

به گزارش خوزنا و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، در این طرح مربیان کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان از ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه با سفر به مناطق عشایری، روستایی و کم برخوردار، جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.
مربیان کانون در این طرح تا کنون با سفر به روستا های دهلیز یک از توابع شهرستان حمیدیه، خماسی از توابع بخش مرکز شهرستان اهواز روستاهای مسیر اهواز – آبادان، روستای امام صفی شهرستان هفتکل، و روستای ابوطیور یک منطقه شعیبیه شوشتر با اجرای برنامه‌های معرفی و اهدا کتاب، قصه‌گویی، نمایش فیلم، نمایش عروسکی، روخوانی کتاب، سرودخوانی، نمایش خلاق و برگزاری کارگاه‌های کاغذ و تا، نقاشی و بازی و سرگرمی شادی جشن‌های انقلاب را به کودکان و نوجوانان این مناطق هدیه کردند.
گفتنی است: طرح «فجرانه پیک امید» برای اولین با یال گذشته برگزار شد و مربیان کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان در قالب این طرح به مناطق مناطق عشایری و روستایی شهرستان‌های هویزه، مسجدسلیمان، رامهرمز، اندیمشک، بهبهان، دزفول، لالی، باغملک و … حضور یافتند.