تلاش تفکر ضد ماهشهری جهت سنگ اندازی در راه‌اندازی پروژه‌های ملی/ راه اندازی بندر تجاری گامی بزرگ در جهت تولید اشتغال

مشکلات اقتصادی طی سالیان اخیر به حداکثر خود رسیده و از همین رو در انتخابات پیشین مجلس‌ شورای اسلامی، عمده مطالبه ‌ی مردم، ایجاد زیر ساخت‌ و تولید شغل برای جوانان شهرستان بندرماهشهر بوده است.

 

از همین رو حبیب آقاجری از بدو ورود به مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را جهت احداث فاز دوم منطقه ویژه، جلوگیری از ورود نیروهای غیر بومی و راه‌اندازی بندرتجاری شهرستان بندرماهشهر برای جوانان این شهرستان گذاشته است.

 

پیرو این پیگیری‌ها در هفته گذشته، وزیر راه و شهرسازی به شهرستان بندرماهشهر سفر کرد. در این سفر یکی از خبرنگاران سربندری که زاییده تفکری ضد ماهشهری است در گفت‌وگو با وزیر راه و شهرسازی و با هدف سنگ اندازی در این پروژه ملی عنوان کرد که خور سیف بندرماهشهر امکان احداث این بندر را ندارد و در صورت احداث هم در جهت قاچاق استفاده خواهد شد!!!

 

این خبرنگار غیرحرفه ای که سابقه اختلاف افکنی و تفکر ضد ماهشهری را در پرونده خود داشته، در حالی چنین حرفی را عنوان کرد که موقعیت احداث این بندر پس اقدامات کارشناسی توسط کارشناسان امر، جا نمایی شده است.

 

گفتنی است که بر اساس نظر کارشناسان راه‌اندازی این بندر در شهرستان بندرماهشهر حدود ۴ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم برای جوانان این منطقه به همراه خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است که با راه‌اندازی این بندر علاوه بر ایجاد شغل مستقیم و غیر مستقیم، شهرستان بندرماهشهر از لحاظ توریستی و گردشگری همچون سایر بنادر خلیج فارس به عنوان یکی از مقاصد اصلی مسافران تبدیل خواهد شد.

 

به راستی در حالی که اکثر جوانان این شهرستان در انتظار ایجاد چنین فرصت‌های شغلی هستند چگونه چنین اشخاصی به خود اجازه می‌دهد که با خلط مبحث و ایجاد حواشی با سرنوشت و آینده جوانان این شهرستان بازی کنند؟