در دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان صورت گرفت؛

درخشش کودکان خوزستانی در مسابقه نقاشی «بازی‌های بومی‌محلی»

7 عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در مسابقه‌ نقاشی «بازی‌های بومی محلی» برگزیده شدند.

به گزارش خبرگزاری خورنا و به نقل از روابط عمومی کانون خوزستان، شکران عبدالهی عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد هیئت‌داوران این مسابقه به‌عنوان برگزیده اول انتخاب و معرفی شد.
آرشیدا اسدی، ریحانه منزلی و آیسان حداد سه عضو دیگر مراکز کانون شهرستان اهواز نیز توانستند رتبه‌های دوم برگزیده این مسابقه را کسب کنند.
بر اساس این گزارش آرمینا و مبینا دولو و رها بهبهانی دیگر اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز نیز رتبه‌های سوم برگزیده را به دست آوردند.
تمامی هفت برگزیده این مسابقه زیر نظر مرجان نوروزی زاده مربی هنری و حدیث فتحی مربی هنری آزاد کانون در این مسابقه شرکت کرده و به این مهم دست یافتند.
این مسابقه در حاشیه دومین جشنواره بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان کاشان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.
بر اساس این خبر پس از انتشار فراخوان این مسابقه‌ی نقاشی از سوی دبیرخانه دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان بیش از ۳۳۴ اثر از سوی کودکان و نوجوانان سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.
این آثار از سوی جمال‌الدین اکرمی، معصومه فاضلی‌مقدس و سمیرا صحرانورد داوری و برگزیدگان در سه گروه معرفی شدند.
بر همین اساس در این رویداد ۵ اثر از اعضای مراکز کانون کشور به‌عنوان برگزیده اول، ۱۰ اثر به‌عنوان رتبه‌ی دوم و ۳۵ اثر به مقام سوم رسید که از سوی دبیرخانه جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها قدردانی شد.
یادآوری می‌شود پیش از این قرار بود در اسفند ۱۳۹۸ برگزیدگان به شهر کاشان دعوت و از آن‌ها تجلیل شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه به‌صورت حضوری لغو و اکنون برگزیده‌ها معرفی و جوایزشان ارسال می‌شود.