رئیس پلیس آگاهی خوزستان خبر داد:

دستگیری عامل سرقت مسلحانه منزل در اهواز

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک سارق سابقه داری که اقدام به سرقت مسلحانه منزل در شهرستان اهواز می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ سهراب حسین نژاد در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه منزل در شهرستان اهواز موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه سرقت، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز و با جمع آوری سرنخ های موجود و اقدامات اطلاعاتی هویت عامل سرقت منازل را شناسایی و مشخص شد، متهم سابقه دار دارای محکومیت و به خارج از کشور متواری شده که در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در حالیکه وی مسلح به سلاح کلاشینکف و قصد درگیری با پلیس را داشت در مخفیگاهش دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان بیان داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاشینکف با ۲۰ تیر جنگی، ۲ تیغه سلاح سرد و طلاجات بریده شده مسروقه کشف و همچنین یک دستگاه خودروی سواری پراید ۱۳۱ بکار رفته در سرقت نیز توقیف شد.
این مقام انتظامی با اشاره اعتراف متهم به ۲ فقره سرقت مسلحانه منزل با همدستی افراد دیگر، افزود: متهم دارای ۴۰ سال حبس غیابی از دادگاه کیفری بوده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.