سرمربی تیم ووشو بندرماهشهر: در لیگ برتر به دنبال کسب مقام هستیم

سرمربی تیم ووشو بندرماهشهر گفت: در فصل جدید مسابقات لیگ برتر ووشو کشور به دنبال کسب مقام هستیم و با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم رسیدن به این مهم دور از دسترس نیست.

احمد عسکری مهر اظهار داشت: با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و نماینده مجلس هزینه ورود به مسابقات را واریز کردیم و در زمینه امکانات و تجهیزات قول های بسیار خوبی با ما داده شده است.

وی در خصوص شرایط برگزاری لیگ برتر ووشو کشور گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا لیگ امسال نسبت به دوره های قبل متفاوت بوده و مسابقات به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود. پیش از شروع لیگ از بازیکنان تست گیری می شود و تا پایان دور رفت مسابقات در قرنطینه قرار می‌گیرند همچنین دور برگشت مسابقات به همین شکل برگزار و تیم‌های اول تا سوم اعلام می‌شوند.

سرمربی تیم ووشو بندرماهشهر با بیان اینکه سال گذشته عنوان چهارم مسابقات را به خود اختصاص دادیم گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و تمریناتمان به صورت منظم انجام می شود، حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد آمادگی لازم برای حضور در مسابقات را داریم و تلاش می کنیم بهترین باشیم.

وی با اشاره به اینکه ترکیب تیممان کاملا بومی است افزود: در این دوره از مسابقات، هدفمان کسب مقام و رفتن روی سکو است. ما بازیکنان خوبی جذب کردیم که از تجربه نسبتا خوبی برخوردار هستند و امیدواریم با درخشش در مسابقات لیگ به تیم ملی راه پیدا کنند.

عسکری مهر عنوان کرد: در سال های گذشته با توجه به برگزاری مسابقات مختلف کشوری، بازیکنان از تمام توانشان در لیگ استفاده نمی کردند ولی امسال به دلیل شیوع کرونا و برگزار نشدن مسابقات مختلف داخلی و خارجی، بازیکنان تشنه بازی کردن هستند. به طور میانگین سالانه در ۲۰ مسابقه کشوری واستانی شرکت می کردیم اما در سال جاری هیچ مسابقه ای انجام نشد.
وی گفت: با توجه به تمرینات خوب تیم ها و انگیزه بالای بازیکنان، احساس می‌کنم کیفیت لیگ امسال نسبت به دوره های قبل بهتر باشد. با توجه به جایگاه ووشو ایران در جهان، صد در صد با برگزاری مسابقات لیگ موافق هستم و معتقدم در شرایط موجود، برگزار شدن مسابقات بهترین تصمیم است.

سرمربی تیم ووشو بندرماهشهر در پایان گفت: مسابقات بخش ساندا در ۱۰ وزن برگزار می شود که در هر وزن ۲ بازیکن خوب داریم همچنین در بخش تالو ۱۰ بازیکن داریم که هر نفر می‌تواند ۲ فرم در مسابقات اجرا کند. با توجه به تمریناتی که انجام دادیم به آینده تیمم امیدوار هستم و تلاش می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تنها نماینده استان در لیگ برتر آقایان هستیم لذا امیدوارم از این تیم حمایت شود گفت: تیم ما به نام هیات ووشو بندرماهشهر است البته از طریق فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان و دفتر نماینده نیز حمایت می‌شویم.