بندرماهشهردربحران/ رییس بهره برداری ابفا بندرماهشهر: هیچگونه مشکل خاصی در دفع فاضلاب شهری نداریم!

علی رغم قرار گرفتن بندرماهشهر در شرایط بحرانی رییس بهره برداری ابفا بندرماهشهرطی مصاحبه ای اعلام کرد که هیچگونه مشکل خاصی در دفع فاضلاب شهری نداریم!!!!!

به گزارش خبرگزاری خورنا، در حالی که بندرماهشهر غرق در فاضلاب است، رییس بهره برداری آبفای بندرماهشهر در مصاحبه ای عجیب اظهار داشته: خوشبختانه با توجه به تدابیر پیش بینی شده، قبل از این بحران، از جمله افزایش ظرفیت پمپاژ تلمبه خانه ها، لایروبی شبکه فاضلاب و تلمبه خانه های فاضلاب، هم اکنون هیچگونه مشکل خاصی در دفع فاضلاب شهری نداریم.

ظاهرا این مقام مسئول درکی درستی از شرایط بحرانی شهروندان ندارد، چرا که در بیشتر مناطق بندرماهشهر طغیان فاضلاب به خانه ها، خسارت بسیار زیادی به شهروندان وارد کرده است؛ اما زبیدی همچنان وضعیت را عادی قلمداد می کند.

زبیدی در این مصاحبه گفته: شرایط عادی در تلمبه خانه های فاضلاب شهرستان بندرماهشهر برقرار است. حال سوالی که مطرح می شود این است که اگر شرایط تلمبه خانه های فاضلاب عادی است، حجم عظیم آب در خیابان های بندرماهشهر چه می کند؟

به نظر می رسد آبفا بندرماهشهر و مسئولین آن دست بالا را گرفته اند تا پس از پایان بارش ها، خود را پیروز و سر بلند در عبور از بحران جلوه دهند و مسئولین ارشد شهرستان نیز آن ها را در این زمینه همراهی کنند.

گفتنی است از صبح امروز تاکنون خبری از رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان یعنی محسن بیرانوند مخابره نشده و بحران، در سکوت خبری و غیبت مدیران ارشد شهرستان در صحنه، وارد فاز جدیدی شده است.