رئیس پلیس خوزستان خبر داد:

کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با شگرد خرید و فروش دلار در استان خوزستان

فرمانده انتظامي استان خوزستان از کشف کلاهبرداری 40 میلیاردی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا سردار”حیدر عباس زاده” درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وصول پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری به شیوه و شگرد خرید و فروش دلار توسط افراد ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان خوزستان، افزود: از آنجایی که متهمان به صورت حرفه ای و شگرد های جدید اقدام به کلاهبرداری کرده اند، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

سردار عباس زاده، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی شواهد و سرنخ های به دست آمده واقدامات اطلاعاتی متهمان را در یکی از استان های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی سه نفر متهم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان بیان داشت: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی از مال باختگان با همکاری هم اعتراف کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد از مردم خواست: برای خرید و فروش دلار و ارز به صرافی های معتبر مراجعه و از صحت معامله و احراز اعتبار فروشنده و خریدار اطمینان حاصل کنند.