کشف انواع سرقت،سلاح غیرمجاز،مواد مخدر،توقیف وسایل نقلیه و پلمپ صنف های متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس بندرماهشهر

سرهنگ"رضا پاپی"فرمانده انتظامی ماهشهر اعلام‌ داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ساعت گذشته با حضور کلیه مامورین انتظامی ماهشهر در سطح بندرشهرستان به اجرا در آمد.


سرهنگ”رضا پاپی”فرمانده انتظامی ماهشهر اعلام‌ داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ۴۸ساعت گذشته با حضور کلیه مامورین انتظامی بندرماهشهر در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

پاپی در ادامه عنوان داشت: در اجرای این طرح ماموران این فرماندهی با راه اندازی گشت های تخصصی تعداد ۱۴نفر از اراذل و اوباش که سابقه درگیری سرقت،حمل سلاح،تیراندازی و موادمخدر را داشته را شناسایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاهشان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی انجام چندین عملیات پلیسی آنان را قبل از متواری شدن دستگیر که در بازرسی از منازل افراد دستگیر شده تعداد ۸قبضه سلاح غیرمجاز (۴قبضه جنگی کلاش و کلت کمری ،۴قبضه شکاری) ۴۰۰گرم انواع موادمخدر ،مقادیری اموال مسروقه. از قبیل:کیف قاپی” خودرو”موتورسیکلت”پمپ آب” و اقلام خرد سرقتی کشف همچنین تعداد ۸باب مغازه بعلت تخلفات صنفی پلمپ،۱۰ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ و تعداد۲۴دستگاه وسیله نقلیه متخلف توسط پلیس راهور توقیف شدند.

فرمانده انتظامی ماهشهر خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی طی تحقیقات بعمل آمده به ۲۵فقره انواع سرقت و ۲فقره تیراندازی به درب منزل اعترف نمودند.