مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان خبر داد

آغاز پذیرش دانشجو بدون کنکور و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان گفت: ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی از روز یکشنبه پنجم مرداد آغاز و تا دوم شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش خورنا، عارف کعبی اظهار کرد: ثبت نام و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در این دانشگاه بدون کنکور و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌شود و این روند از پنجم مردادماه آغاز و تا دوم شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ثبت نام در ۳۰ مرکز و واحد دانشگاه پیام نور خوزستان آغاز شده و منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌شود و علاقمندان به تحصیل در بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی پیام نور می‌توانند برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه سرآمد، پیشگام و پیشرو است و در ایام کرونا علاوه بر اینکه توانست آزمون‌های خود را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی برگزار کند، آزمون‌های سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات را نیز به بهترین نحو ممکن برگزار کرد.

کعبی با تأکید بر اینکه دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان نیز چاره اندیشده است، اظهار داشت: علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، دانشگاه با انعقاد تفاهم‌نامه با سه بانک عامل تسهیلاتی با کارمزد پایین و با شرایط آسان برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

وی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور علاوه بر بانک‌ها با بنیاد علوی نیز تفاهم‌نامه منعقد کرده و این موضوع برای دانشجویان محروم کمک‌های شایان توجهی در پی خواهد داشت. همچنین دانشجویان شاهد و ایثارگر معاف از پرداخت شهریه هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان خوزستان با تاکید بر حوزه پژوهشی دانشگاه، عنوان کرد: بر اساس پایگاه مرجع دانشگاه‌های ایران uniref.ir  دانشگاه پیام نور در زمره برترین دانشگاه کشور در انتشارات مقالات علمی قرار گرفته و در بخش مقالات کنفرانس‌های داخلی ۲ هزار و ۹۵۵ مقاله به چاپ رسانده و موفق به کسب رتبه برتر نسبت به سایر دانشگاه‌ها شده است.

کعبی همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه با پژوهشگاه قوه قضائیه اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه پژوهشگاه قوه قضائیه از پایان‌نامه‌های دانشجویان حمایت می‌کند.

وی با اشاره دیگر امکانات تحصیل در دانشگاه پیام نور استان خوزستان، عنوان کرد: امکان نقل و انتقال دانشجویان به سهولت در مراکز و واحدها، استفاده از امکانات پژوهشی و کتابخانه‌ایی، امکان برگزاری کلاس به صورت حضوری و الکترونیکی، وام اشتغال‌زایی تا سقف ۱۰۰ میلیون  و وام شهریه تا سقف ۲۰ میلیون تومان با کارمزد کمتر از دو درصد و … دیگر مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور بوده که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه به آدرس khz.pnu.ac.ir مراجعه کنند.