رئیس پلیس اهواز خبر داد:

دستگیری ۱۰ سارق حرفه‌ای در طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در اهواز

فرمانده انتظامي اهواز گفت: ماموران پلیس در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خيز 10 سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری خورنا، سرهنگ “محسن دالوند” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و فروشندگان موادمخدر در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۱۰ سارق و مجرم حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح ۳۲۲ اکلن قاچاق و یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۶ فقره انواع سرقت از قبیل محتویات خودرو، منزل، دوچرخه، سیم برق، اماکن خصوصی و عمومی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در اجرای این طرح ۱۰ دستگاه خودرو و ۲۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.