تقدیر از عنایت آزغ در حاشیه دیدار نماینده رامهرمز و رامشیر با وزیر سابق دفاع/دردناک تر از حادثه کلینیک اطهر کوچ جوانان حوزه های نفت خیز خوزستان به پایتخت جهت کسب درآمد است

عنایت آزغ را نمونه بارز یک جوان غیور خوزستانی برشمرد که می تواند در سخت ترین شرایط بهترین تصمیم ها را بگیرد و از جوان ایرانی در دنیا الگو سازی نماید .ایشان با اذعان به اینکه حق جوانانی همچون عنایت آزغ دستفروشی در تهران نیست و از ظرفیت ها و پتانسیل این جوانان می بایست در خوزستان سرشار از منابع ملی طبیعی و خدادادی استفاده کرد .

در این دیدار سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع و مشاور حوزه صنایع دفاعی مقام معظم رهبری با مهم برشمردن اقدام عنایت آزغ در نجات جان ۱۱ نفر از هموطنان مان این اقدام وی را نشانه ای از هویت فرهنگی جوان اصیل ایرانی قلمداد کرد.

در این نشست صمیمانه ابراهیم متینیان نماینده مجلس ضمن تقدیر و تشکر از سردار حسین دهقان به جهت دعوت از این قهرمان ملی در خصوص حوزه انتخابیه اش نیز مذاکراتی داشتند.

متینیان با اشاره به اینکه اگر چه حوزه انتخابیه اش سرشار از منابع طبیعی (نفت و‌گاز ) می باشد اما از لحاظ به کار گیری و استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی مظلوم واقع شده است.وی با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی رامهرمز و رامشیر در دوران دفاع مقدس از این منطقه به عنوان خط مقدم پشتیبانی جبهه های جنگ یاد کرد و از رشادت ها و دفاع جانانه شیر مردان و شیرزنان این خطه نیز مطالبی را مطرح کردند.

نماینده رامهرمز و رامشیر در ادامه دیدار خود از سردار دهقان خواستند تا با نگاه ویژه و رایزنی در ستاد کل نیروهای مسلح موضوع حق مناطق جنگی رامهرمز و رامشیر که در مصوبه سال گذشته از قانون جا ماند و در حق این مناطق جفا شده است را پیگیری نماید.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خودکشی های اخیر در حوره انتخابیه اش گفت:از علت های اصلی بروز این چنین عواملی نبود فضای کسب و کار است که با توجه به اینکه این حوزه توانایی راه اندازی پروژه های اشتغال زا مثل پتروشیمی و صنایع بالا دستی نفت و گاز را دارد می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت های جوان بومی را برطرف کند.

ابراهیم متینیان در ادامه گفتگوی خود ،عنایت آزغ را نمونه بارز یک جوان غیور خوزستانی برشمرد که می تواند در سخت ترین شرایط بهترین تصمیم ها را بگیرد و از جوان ایرانی در دنیا الگو سازی نماید .ایشان با اذعان به اینکه حق جوانانی همچون عنایت آزغ دستفروشی در تهران نیست و از ظرفیت ها و پتانسیل این جوانان می بایست در خوزستان سرشار از منابع ملی طبیعی و خدادادی استفاده کرد .

نماینده رامهرمز و رامشیر ضمن تسلیت به خانواده های جان باختگان کلینیک اطهر گفتند دردناک تر از این حادثه تلخ، کوچ جوانان حوزه های نفت خیز خوزستان به تهران جهت کسب درآمد است .

در پایان این نشست سردار حسین دهقان از عنایت آزغ تقدیر و تشکر بعمل آوردند و قول پیگیری مسأله اشتغال و مشکلات ایشان داده شد .