رئیس پلیس اهواز خبر داد:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای و ۸ فروشنده مواد مخدر در اهواز

رئیس پلیس اهواز گفت: : ماموران انتظامي با اقدامات تخصصي و اطلاعاتي 57 سارق حرفه‌اي و سابقه‌دار و 8 خرده فروش موادمخدر را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در چند عمليات هماهنگ در مخفيگاهشان دستگير کردند.

به گزارش خبرگزاری خورنا سرهنگ “محسن دالوند” اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و فروشندگان موادمخدر به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۷ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و ۸ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح مقدار ۱۱ کیلو ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر و تعدادی اموال سرقتی کشف شده، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰۳فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان،با بیان اینکه در اجرای این طرح نیز تعداد ۱۹ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد سپرده شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.