۹۵ درصد منازل آسیب دیده در زلزله مسجدسلیمان بازسازی شد

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان// صبح امروز(سه شنبه)با حضور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مسجدسلیمان جلسه هماهنگی ستاد بازسازی زلزله و بانک های عامل این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

صبح امروز(سه شنبه)با حضور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار مسجدسلیمان جلسه هماهنگی ستاد بازسازی زلزله و بانک های عامل این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

معاون برنامه ریزی فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری همه بانک و نهادها در جهت بازسازی منازل آسیب دیده در زلزله گفت:خوشبختانه با همکاری تیمی توانستیم کار تعمیر ۹۵ درصد منازل آسیب دیده را انجام دهیم اما در بحث بازسازی باید بیشتر شود که در این زمینه همکاری بانک ها مهم و تاثیرگذار است.
وی ادامه داد:با توجه وضعیت بحران در شهرستان باید روند بازسازی سرعت بیشتری را به خود بگیرد و انتظار داریم ادارات خدمات رسان اهتمام بیشتری را به کار ببندند تا انشاءالله کار احداث منازل آسیب دیده هم آغاز شود.
بهرامی در پایان تاکید کرد:طبق مصوبات جلسات استانی،بانک ها در بحث ضمانت ها روند را تسهیل کنند تا بتوانیم هرچه زودتر در زمان کوتاه با یک وحدت رویه مناسب کار بازسازی و تعمیرات انجام پذیرد.