قابل توجه کلیه واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان مسجد سلیمان:

آخرین مهلت ثبت نام صنوف کم خطر برای فعالیت

به گزارش خبرگزاری خورنا مسجدسلیمان // ، دشتی رییس صنعت معدن و تجارت مسجدسلیمان گفت: فعالیت صنوف کم خطر با رعایت موارد بهداشتی از ۲۳ فروردین ماه مجاز اعلام گردید که قبلا این موضوع نیز اطلاع رسانی گردید لذا صاحبان صنوف باید موارد زیر را رعایت کرده در غیر اینصورت با آنها برخورد قانونی می شود.

دشتی افزود: مجددا اعلام میگردد که در راستای اجرای گام دوم مقابله با ویروس کروید – ۱۹ ، و طرح فاصله گذاری اجتماعی فعالیت صنوف کم خطر با رعایت موارد مشروحه ذیل بلامانع بوده و مشاغل پر خطر کماکان تا اطلاع ثانوی تعطیل و اجازه فعالیت نخواهند داشت.
۱ – کلیه واحدهای صنفی مجاز میبایست نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر موارد حفاظتی و بهداشتی محیط کسب خود اقدام نمایند .
۲ – متصدیان کلیه مشاغل میباست در سامانه اصناف و صنایع به آدرس وب سایت salamat.gov.ir ثبت نام نمایند .
۳ – با توجه به اینکه ثبت نام از واحد های صنفی و صنعتی تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ فروردین ادامه خواهد داشت لذا انتظار میرود که متصدیان محترم واحدهای مشمول این موضوع که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند در زمان باقی مانده سریعا اقدام نمایند.
( در ضمن راهنماها و الزامات سلامت محیط کار ، شاغلین و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار میگیرد. )
۴ – با توجه با اینکه مقرر گردید بمنظور پایش و شناسایی بازرسین سازمان صمت به همراه بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت با مشارکت نیروی انتظامی ، بازرسان اتاق اصناف و تعزیزات به محل های مورد نظر مراجعه و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت فعالیت و محل کاری را متوقف و تعطیل خواهند نمود. لذا ضروری است متصدیان واحدها قبل از بازگشایی واحد صنفی حتما پرینت ثبت نام را در واحد کسبی داشته باشند تا در صورت نیاز ارائه نمایند .

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *