تجهیز ۵۰ درصد کلاس های درس خوزستان به کولرهای جدید

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان: ۵۰ درصد کلاس های درس استان خوزستان به کولرهای جدید مجهز میشوند.

به گزارش خبرنگار خورنا از اهواز علی حسین حسین زاده امروز سه شنبه ۲۶ فروردین ۹۹ در نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان ضمن اعلام این خبر توضیح داد: امسال قرار شد تعداد ده هزار دستگاه کولر تخصیص یابد که پنجاه درصد هزینه های آن از استان و پنجاه درصد دیگر نیز توسط وزارت آموزش و پرورش تامین میشود که این تعداد کولر حدود یک سوم از کلاس های درس ما را پوشش میدهد و با توجه به اینکه ۵ هزار کولر هم در سال گذشته به کلاس های درس استان تخصیص یافت حدود نیمی از کلاس های درس استان طی سال گذشته و امسال به کولرهای جدید مجهز میشود.

وی با بیان اینکه برای رعایت عدالت امسال جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش برطبق آزمون خواهد بود اظهار کرد: متاسفانه آموزش معلمان ابتدایی آنچنان که لازم بوده به خوبی صورت نگرفته است. بطوریکه در حدود ۷۰ درصد از معلمان ابتدایی که اکنون مشغول هستند از این آموزش‌ها برخوردار نبوده اند و اگر اینکار انجام نشود آسیب جدی در کیفیت آموزش خواهیم دید.

معاون استاندار خوزستان افزود: البته حدود یک میلیارد تومان برای این آموزش مورد نیاز است که امیدواریم هرچه سریعتر تامین شود.

حسین زاده در پایان یادآور شد: در بخش تکمیل زیرساخت شبکه‌های اجتماعی در استان چیزی در حدود شش درصد باقی مانده که امیدواریم امسال به طور کامل این زیر ساختها تکمیل شوند. البته ابزارهای آموزشی از طریق شبکه های اجتماعی مثل لب‌تاب، تبلت و موبایل‌های پیشرفته نیز در دسترس همه دانش آموزان نیست و لازم است که آمار دقیقی در این زمینه تهیه شود تا براساس آن برای تامین ابزارهای لازم برای دانش آموزان مناطق محروم استان برنامه ریزی کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *