گلایه های دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه خاتم الانبیاء از نماینده بهبهان در مجلس

ساسان میری، دبیر انجمن مستقل دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا(ص) بهبهان خطاب به نماینده شهرستان

اطراف مجتمع خوابگاهی امنیت بسیار پایین است/ برای برگزاری مناسبت ها به علت وضعیت مالی دست به دامان این و آن می شویم/ مشکلات ایاب و ذهاب خوابگاه علی بن ابیطالب هنوز مرتفع نشده / کاش سرزده نمی آمدید

حبیب الله کشت زر نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) بازدید کرد که ضمن این بازدید مورد انتقاد شدید دانشجویان قرار گرفت.

ساسان میری، دبیر انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا(ص) بهبهان به کشت زر گفت:

مسئولین دانشگاه به ما می گویند وضعیت مالی دانشگاه بسیار ضعیف است و ماهم برای برگزاری برنامه های انجمن مجبوریم دست به دامان این و آن شویم که این زیبنده ی دانشجو و دانشگاه نیست .

وی بیان داشت : با توجه به اینکه دانشگاه و مجتمع خوابگاهی درون در حریم شهر واقع شده است متاسفانه امنیت دانشجویان خوابگاهی به خصوص بانوان در خارج از محوطه دانشگاه و تا فلکه زیدون بسیار پایین است که لازم است یا از طریق نیروی انتظامی و یا با واگذاری به شرکت های امنیت بخشی مرتفع شود، این مسئله می بایست پیش از این از جانب شما با جایگاه نظارتی که دارید حل می شد که متاسفانه تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

ساسان میری افزود: پیاده رویِ مسقفی که شهرداری قولش را داده بود و مقرر گردید از درب دانشگاه تا فلکه برای تردد بهتر دانشجویان احداث شود با گذشت مدت زمان زیادی هنوز شروع هم نشده است.

دبیر انجمن دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) در ادامه با انتقاد از حضور سرزده نماینده شهرستان خاطر نشان کرد: دانشجویان ساکن در خوابگاه علی بن ابیطالب مدت زیادی است سرویس ایاب وذهاب ندارند و در این شرایط بد اقتصادی به خصوص برای قشر دانشجو، روزانه مبالغی را برای تردد بین خوابگاهی تا محیط آموزشی دانشگاه می پردازند.