کسب ۱۱ رتبه برتر استانی دانش آموزان بهبهانی در هفتمین جشنواره نوجوان سالم/راهیابی ۵ اثر به مرحله کشوری

خورنا |  مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب ۱۱ رتبه برتر استانی دانش آموزان بهبهانی در هفتمین جشنواره نوجوان سالم و راهیابی ۵ طرح به مرحله کشوری این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خورنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان، رسول عبدی پور با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره ملی نوجوان سالم با هدف شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: توجه به آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین برنامه هایی است که به طور جدی در آموزش و پرورش بهبهان با اجرای فعالیت های متنوع دنبال می شود.

وی در ادامه افزود: بیش از ۱۹۰ اثر دانش آموزان شهرستان بهبهان جهت ارزیابی و داوری به دبیرخانه جشنواره استان ارسال شد که از بین آثار ارسالی ۱۱ اثر توانست موفق به کسب عنوان برتری در سطح استان خوزستان شود.

عبدی پور اضافه کرد: آثار دانش آموزان پانیسا ساجدی در رشته انشاء، سید علی مستوری در رشته فیلم، مهدی مطلق و محمد شیکی در رشته روزنامه دیواری، آیدا مصفر در رشته عکس، مهرنوش محقی در رشته نرم افزار چند رسانه ای با کسب عنوان اول، به مرحله کشوری هفتمین جشنواره نوجوان سالم راه یافتند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به اینکه جشنواره نوجوان سالم در راستای پیشگیری از بروز رفتارهای پرخطر در نسل نوجوان و جوان برگزار می شود، اظهار کرد: امیرعلی رضا نژادیان در رشته انشاء و هلنا دانشیار در رشته نقاشی رتبه دوم جشنواره را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: آتنا رحیمی در رشته نقاشی و پرستو رضااله در رشته عکس رتبه سوم و مهدی مطلق در رشته عکس عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

عبدی پور در پایان کسب این موفقیت فرهنگی را به حوزه معاونت تربیتی، کادر مدریتی، دبیران، دانش آموزان برگزیده و اولیاء آنان تبریک گفت و برای راه یافتگان به مرحله کشوری آرزوی پیروزی کرد.