اولین نشست روسای روابط عمومی شرکت های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان

خورنا|باقر گل فر:اولین نشست روسای روابط عمومی شرکت های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با محوریت برنامه ریزی استراتژیک برگزار شد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی از اولین نشست ، مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان اظهار کرد: روابط عمومی بازو و جزء جدایی ناپذیر هر مجموعه است و واحدهای روابط عمومی را نبض تپنده و آیینه تمام نمای هر مجموعه دانست و افزود :مدیران و کارکنان روابط عمومی باید برای رسیدن به جایگاه مطلوب و مورد نظر تلاش کنند و با تبادل آرا و اندیشه باید جایگاه واقعی خود را به همه معرفی کند و این مهم جز با هم اندیشی و تعامل کارکنان این بخش میسر نمی شود.

رسول اشرف زاده با بیان این که روابط عمومی آبروی هر مجموعه است، یادآور شد: سرمایه گذاری در روابط عمومی در واقع سرمایه گذاری برای سازمان است و سبب بهبود روند فعالیتها و کارها می شود. وی گفت جایگاه شرکت های تابعه مشخص است و نگاه ما بر روی یکسان سازی و کار تیمی  است که هم راستا با پتروشیمی خلیج فارس برنامه ریزی های مناسب صورت پذیرد و این هماهنگی نیاز به همفکری دارد و در کار تیمی تبلور پیدا می کند و هدف ما رسیدن به یک  وحدت رویه در خصوص شفاف سازی و اطلاع رسانی می باشد.

در ادامه این نشست جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی خلیج فارس با مرور سیاست ها و برنامه های حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی، بر رویکرد هم اندیشی و برنامه های اجرایی منسجم و یکسان تاکید کرد و گفت طی یکسال گذشته تعامل مناسبی با رسانه ها داشتیم و جایگاه روابط عمومی شرکت های زیر مجموعه پتروشیمی خلیح فارس ارتقاء یافته است .

وی خاطر نشان کرد : به منظور سرآمدی و تعالی روزافزون پتروشیمی خلیج فارس و شرکت های تابعهدر سال جاری بر روی مسئولیت های اجتماعی و تدوین راهبردی ؛ ارتقای دانش روابط عمومی و ارتقای جایگاه برند برنامه ریزی مناسبی صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است در این نشست روابط عمومی های پتروشیمی ارومیه ؛ پتروشیمی ایلام ؛ پتروشیمی صدف عسلویه , پتروشیمی لردگان؛ پتروشیمی دهدشت؛ پتروشیمی پترو ایرانیان ؛پتروشیمی گچساران و شرکت سرمایه گذاری ایرانیان حضور یافتند.