شرکت آب و فاضلاب روستائی خوزستان بیش از سه ماه بدون مدیرعامل/ حقوق کارگران، معطل امضای مدیرعامل

خورنا | اواخر مهرماه امسال بود که درویشعلی کریمی مدیرعامل آب و فاضلاب روستائی خوزستان مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شده و به حکم دیوان محاسبات کشور بازنشسته شد.

از مهرماه امسال تا کنون، آبفار خوزستان بدون مدیرعامل است و طی این مدت معضلات بسیاری گریبانگیر این شرکت بوده که برخی از این موارد در زیر اشاره خواهد شد.

شرکت آب و فاضلاب روستائی خوزستان که بیش از سه ماه است بدون مدیرعامل است، از بابت بدهی های جاری تا پایان تیرماه مبلغی بیش از دویست میلیارد تومان و همچنین بابت تاخیر در تعهدات بیش از یکصد میلیارد تومان بدهکار است.

تعداد حدود دو هزار نفر پرسنل شرکت آب و فاضلاب روستائی خوزستان بشرح زیر مطالبات معوق دارند و زندگی این عزیزان با مشکلات عدیده روبروست، نیروهای رسمی این شرکت حدود سه ماه، نیروهای کارگری و آبداران حدود هفت ماه و خودروهای استیجاری از ابتدای امسال تا کنون حقوق معوقه از شرکت طلب دارند.

با توجه به اینکه اسناد مالی شرکت بصورت سه امضا بوده( یک نفر از هیئت مدیره، مدیرعامل، ذیحساب)؛ تاخیر در انتخاب سرپرست شرکت آبفار خوزستان باعث شده که مطالبات پرسنل قابل پرداخت نباشد و این امر موجب نارضایتی دو هزار نفر پرسنل آبفار و خانواده های آنان شده است.

همچنین این امر موجب شده که تهیه ملزومات شرکت بویژه وسایل مصرفی و کُلُر جهت تصفیه آب در روستاهای استان نیز بسختی صورت پذیرد.

حال باید منتظر ماند و دید مدیریت ارشد استان چه تمهیدی جهت رفع این مشکل در راس یکی از ارگان های اصلی خدمات رسان خوزستان خواهد کرد.