بازارچه فن و هنر دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان افتتاح شد

در مراسمی بازارچه فن و هنر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز افتتاح شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه این است که هنرها، تخصص‌ها و استعدادهای دانشجویان را شناسایی کند، به همین دلیل دانشگاه آزاد استان خوزستان تصمیم گرفت بازارچه فن و هنر دانشجویی را تشکیل دهد تا دانشجویان صنایع دستی و هنرهای خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش بگذارند.

حجت‌ الاسلام والمسلمین فرج‌الله براتی ادامه داد: این نمایشگاه می‌تواند موجب کار آفرینی شود و در آینده نیز به دانشجویان کمک می‌کند که محصولات خود را در بازار به صورت کلان ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه برای دانشجویان نقشی تشویقی دارد، گفت: امیدواریم طوری عمل کنیم که دانشجویان در سطح دانشگاه توانمند شده و بتوانند وارد بازار کار شوند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در پایان تأکید کرد: یقیناً با حمایت این دانشجویان و با تقویت زمینه برای رشد استعدادها می‌توان وضعیت را به سمت شرایط مطلوب‌تر هدایت کرد.

گفتنی است این بازارچه از ۱۸ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز شروع به کار کرده و تا ۲۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

در این بازارچه، دانشجویان واحدهای دانشگاهی اهواز، بندر ماهشهر، شادگان، اندیمشک، دزفول و شوشتر صنایع دستی خود را عرضه کرده‌اند.