وعده ای که محقق نشد

خورنا | پدرام کسائی: پروژه بهسازی و آسفالت جاده منصوریه به کارخانه سیمان با مشارکت استانداری خوزستان، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد برکت چند ماه قبل آغاز بکار کرد تا پس از سالها بی توجهی به این جاده، مجدداً احیا شود.

حدود یکماه قبل مردم شهر منصوریه در مسجد، میزبان فرماندار بهبهان و جمعی از مسئولین بودند تا با حضور مدیران شهرستان مشکلات این شهر مورد بررسی قرار گیرد و مردم دغدغه و کمبودهای خود را در حضور آنها بیان کنند.

در کلیپی که در زیر آورده شده، عبائی باقری رئیس اداره راه و شهرسازی با اشاره به وضعیت پروژه جاده منصوریه به کارخانه سیمان عنوان کرده که این پروژه تا ۲۸ صفر تکمیل خواهد شد و در حضور شهروندان به فرماندار بهبهان در این خصوص قول می دهد.

 

امروز چهارشنبه ۱۶ آبانماه و ۲۸ صفر است و این جاده هنوز تکمیل نشده است.

مطابق رسم همه ساله، در سالروز شهادت امام رئوف آقا علی ابن موسی الرضا (ع)، مردم شهر منصوریه که خود بنیان گذار آئین پیاده روی قدمگاهبوده اند، از مسیر جاده منصوریه به کارخانه سیمان به زیارت قدمگاه امام رضا(ع) می روند‌.

در چندسال اخیر که مردم از جاده اصلی بهبهان به کارخانه سیمان برای مراسم پیاده روی قدمگاه استفاده می کنند، جاده منصوریه به کارخانه سیمان بعنوان جاده تدارکاتی جهت تردد خودروها استفاده شده، که باشرایطی که در حال حاضر دارد و بارندگی چند روز اخیر، این مسیر در برخی نقاط گل آلود شده و تردد با پای پیاده در آن بسیار سخت است.

 

حال باید دید با عدم تحقق وعده آماده سازی تا ۲۸ صفر، مسئولین مربوطه چه پاسخ قانع کننده ای دارند.

مسئولین در وعده هایی که به مردم می دهند دقت کافی داشته باشند که خدای ناکرده در صورت عدم تحقق، موجب دلسردی شهروندان از آنها نشود.