۵۰ زائر اروپایی وارد شهرستان اندیمشک شدند

خورنا- بهمن پاپی اظهار داشت: روند خدمت‌رسانی به زائران خارجی حسینی(ع) در اندیمشک با جدیت و با استفاده از تمام تجهیزات ادامه دارد. از ابتدای روز گذشته و تاکنون زائران کشورهای مختلف جهان از جمله هند، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، جمهوری چچن و آذربایجان با حضور در مقبره شهدای گمنام اندیمشک به عتبات عالیات اعزام شدند.

مسئول هماهنگی موکب مرکزی شهرستان اندیمشک عنوان کرد: این زائران اهل‌بیت(ع) از کشورهای مختلف جهان پس از حضور در شهرستان اندیمشک، رهسپار زیارت حرم متبرک اهل بیت(ع) و حضور در آیین باشکوه و معنوی اربعین حسینی می‌شوند.

پاپی بیان کرد: زائران خارجی اهل کشور افغانستان با ۹ دستگاه اتوبوس، پاکستان با ۱۰ دستگاه اتوبوس، جمهوری چچن با دو دستگاه اتوبوس، تاجیکستان با دو دستگاه اتوبوس و هند با ۴ دستگاه اتوبوس وارد شهرستان اندیمشک شده و پس از آن عازم کربلای معلی شدند. پیش از این نیز یک کاروان خارجی با حضور در اندیمشک و برگزاری آئین ویژه مذهبی و عزاداری برای زیارت حرم‌های متبرک اهل بیت(ع) مرزهای خوزستان را ترک کردند.

مسئول هماهنگی موکب مرکزی شهرستان اندیمشک افزود: این کاروان با حضور ۵۰ چهره فرهنگی و دانشگاهی کشورهای مختلف اروپا از جمله اتریش، آلمان و فرانسه وارد اندیمشک شده و پس از ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس عازم زیارت سالار شهیدان شدند.

انتهای پیام/