افتتاح دبستان هوشمند پسرانه سما در بندرماهشهر

دبستان هوشمند پسرانه ی سما بندرماهشهر با حضور پژمان شعبانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان افتتاح شد.

بیژن قنواتی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما بندرماهشهر یکی از سیاست های اساسی سازمان سما در سراسر کشور را توسعه کمی و کیفی مدارس سما دانست .

وی ضمن تشکر و قدردانی از ریاست دانشگاه ازاد اسلامی واحد ماهشهر دکتر پژمان شعبانی افزود:«درراستای سیاست سازمان و حمایت های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر از مدارس هوشمند سمای این شهر، دو عدد از ساختمان های دانشگاه در اختیار مدارس سما قرار گرفته است، که دبستان وپیش دبستان هوشمند دخترانه در سال ۹۶ و پیش دبستان و دبستان هوشمند پسرانه سما در سال ۹۷ در محیطی با فضای مناسب تاسیس شد. »

وی خاطر نشان کرد استقبال بی نظیر همشهریان عزیز در طول یک ماه اول ثبت نام به صورتی بود که مدارس تمام هوشمند دخترانه و پسرانه با ظرفیت پسرانه ۲۷۰ دانش اموز و دخترانه ۲۵۰ دانش آموز تکمیل شد .
که وی این مهم را نتیجه زحمات و همکاری های بیشمار در مدیریت اموزش و پرورش شهرستان و زحمات دلسوزانه کارکنان مجموعه سما و دانشگاه ازاد اسلامی واحد ماهشهر دانست و گفت آماده سازی مدرسه تنها طی دو ماه انجام شد.

قنواتی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما ماهشهر همچنان اعلام نمود که مجموعه سما در نظر دارد سال آینده‌ دبیرستان های دوره اول و دوم متوسطه دخترانه و پسرانه و همچنین هنرستان فنی و حرفه ای کاربردی را راه اندازی نماید تا بتواند محیطی مناسب به همراه تکنولوژی های روز جهت یادگیری دانش آموزان محروم این مرز و بوم فراهم نماید .