معاون متوسطه آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۹۰۰ هزار‌ دانش‌آموز خوزستانی در سامانه سناد/ کسب بیش از ۲۰۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری برای استان خوزستان

معاون متوسطه آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: آموزش و پرورش استان خوزستان بدون احتساب نوآموزان پیش‌دبستانی تا الان موفق به ثبت‌نام ۹۱۰ هزار و ۷۶۱ دانش‌آموز در سامانه سناد دانش‌آموزی شده است که پیش بینی می‌شود تا زمان بازگشایی مدارس این رقم از مرز یک میلیون نفر نیز عبور کند.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان جمشید کمایی گفت: پروژه مهر یک نماد مدیریتی است که برای هماهنگی، سازمان دهی و ارزیابی مدرسه‌ها در هنگام شروع سال تحصیلی تنظیم شده است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش خوزستان افزود: البته با توجه به تقارن امسال پروژه مهر با ایام محرم بالطبع جنبه‌های معنوی این پروژه نیز به مراتب بیشتر از سالهای گذشته خواهد بود.

وی عنوان کرد: در بحث سامانه سناد دانش‌آموزی بدون احتساب نوآموزان پیش‌دبستانی تا الان آموزش و پرورش استان خوزستان موفق به ثبت‌نام ۹۱۰ هزار و ۷۶۱ دانش‌آموز در این سامانه شده است که پیش بینی می‌شود تا زمان بازگشایی مدارس این رقم از مرز یک میلیون نفر نیز عبور کند.

کمایی افزود: البته سال گذشته میزان ثبت‌نامی‌ها در سامانه سناد دانش‌آموزی در استان خوزستان در حدود ۸۴۴ هزار و ۸۴۶ دانش‌آموز بوده است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: طرح ملی ایران مهارت در سال تحصیلی جدید با هماهنگی سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای استان خوزستان در ۱۰ درصد مدارس پایه اول متوسطه استان اجرایی خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه رتبه‌های زیر هزار استان خوزستان در کنکور‌ سراسری امسال رشد قابل توجهی داشته است اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز خوزستانی موفق به کسب رتبه‌های زیر هزار کنکور سراسری شده‌اند که پیش بینی هم می‌شود که تا تکمیل اطلاعات نهایی این آمار به ۳۰۰ نفر نیز برسد.