مجاهد نظارات در دیدار با رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرماهشهر بیان کرد:

شهرداری بندرماهشهر به همکاری و تعامل با شورا نیاز مبرم دارد

شهردار بندرماهشهر به همراه جمعی از معاونين و مديران شهرداری با مجتبی آبادی ريیس جديد شورای اسلامی شهر بندرماهشهر ديدار کردند.

مجاهد نظارات، شهردار بندرماهشهر در این دیدار ضمن تبریک انتخاب رییس و نایب رییس جدید شورا و تقدیر از زحمات ناصر فیصلی زاده و خانم حیدری رییس و نایب رییس سابق شورا بیان داشت: مدیریت شهری و شهرداری بندرماهشهر به همکاری و تعامل با شورا نیاز مبرم دارد. بنده و همکارانم در مجموعه شهرداری با تمام توان و نیرو در مسیر تدوام همکاری و تعامل تنگاتنگ با شورای محترم و اجرای مصوبات و برنامه های شورا تلاش خواهیم کرد.

شهردار بندرماهشهر افزود: دریک سال گذشته با حمایت و پشتیبانی اعضای محترم شورای اسلامی شهر آنچه در توان داشتیم را در جهت توسعه شهری و خدمت به مردم شریف بندرماهشهر به کار بستیم و امیدواریم اکنون با مدیریت ریاست جدید و با استفاده از رهنمودها و حمایت دیگر اعضای محترم شورای اسلامی شهر بهتر از گذشته خدمات خوبی را برای شهروندان عزیز ارائه دهیم.

نظارات با بیان اینکه پیشرفت و اجرای برنامه ها وابسته به تصمیمات و مصوبات اعضای شورای شهر می باشد، تصریح کرد: ما در کنار همکاران خود در مجموعه شهرداری با استفاده از نظرات ، پیشنهادات اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، با جدیت و همت مضاعف به دنبال آن هستیم تا اتفاقات بزرگی را در شهر بندرماهشهر رقم بزنیم.

در ادامه این دیدار مجتبی آبادی رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر ضمن خوشامدگویی و تقدیر از شهردار و معاونین و مجموعه کارکنان شهرداری و تقدیر از زحمات رییس و هیات رییسه سابق شورا اظهار داشت : بنده و همه همکاران در شورا تمام همت خود را در راه خدمت به شهروندان بندرماهشهر به کار بستیم. امیدواریم حاصل تلاش ما و همکاران ما در شهرداری مورد رضایت مردم بزرگوار بندرماهشهر قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر گفت: بحمدلله کارها و اتفاقات بزرگی در این دوره در شهر بندرماهشهر رقم خورده است که امیدواریم با نظارت و قوت بیشتر ادامه یابد.

آبادی با توجه به شرایط مالی شهرداری از مدیران و کارکنان شهرداری خواست تا نهایت صرفه جویی را برنامه های خود لحاظ نمایند.

وی با بیان اینکه با حضور در هیات رییسه و بعنوان رییس شورا احساس وظیفه کردم افزود: در شورا و در کنار همکاران محترم خود و با استفاده از نظرات قانونی به دنبال انجام اقدامات موثر در سه سال باقی مانده از عمر شورا می باشیم، امیدواریم با وفاق و همدلی اعضای شورا و شهردار محترم و تمامی همکاران شهرداری کارهای بزرگی در جهت توسعه و پیشرفت شهر بندرماهشهر انجام دهیم .