معاونت اجتماعی دادگستری خوزستان:

لازمه مبارزه جدی با آسیبهای اجتماعی در خوزستان تشکیل یک کارگروه قوی است

معاونت اجتماعی دادگستری خوزستان: به منظور مبارزه جدی با بحث آسیبهای اجتماعی باید در استان خوزستان یک کارگروه بسیار قوی تشکیل شود تا حداقل در سال ۹۷ شاهد ریشه‌کنی پدیده زشت تکدی‌گری در اهواز باشیم.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در نشست تخصصی کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان خوزستان حجت‌الاسلام عبدالمجید امانت اظهار کرد: علیرغم اینکه مسئله مقابله با پدیده تکدی‌گری به کرات و در جلسات مختلف در استان مطرح شده است ولی متأسفانه همچنان تغییر وضعیت چندانی مشاهده نمی‌شود.

معاونت اجتماعی دادگستری خوزستان ضمن اشاره به ریشه‌کنی پدیده تکدی‌گری در شهرستان تبریز گفت: در چند روزی که ما در این شهرستان بودیم یک نفر را مشاهده نکردیم که به تکدی‌گری بپردازد که استاندار آذربایجان شرقی علت این مسئله را حمایت و همکاری همه‌جانبه خیرین تبریز عنوان کرد.

وی بیان داشت: اگر در خصوص بحث تکدی‌گری در اهواز یک نظرسنجی برگزار کنیم مشاهده خواهیم کرد که اکثریت قریب به اتفاق مردم به علت پول زوری که متکدیان می‌گیرند بسیار ناراضی هستند

امانت عنوان کرد: آمارها نشان می‌دهد که بسیاری از این بانوان جوان متکدی که در سطح شهر به حال خود رها می‌شوند به مرور زمان پای آنها به پرونده‌های مختلف فساد و فحشا کشیده می‌شوند.

معاونت اجتماعی دادگستری خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: به منظور مبارزه جدی با بحث آسیبهای اجتماعی در استان خوزستان باید یک کارگروه بسیار قوی تشکیل شود تا حداقل در سال ۹۷ شاهد ریشه‌کنی این پدیده زشت تکدی‌گری در اهواز باشیم.