فرمانده انتظامی خوزستان:

قدرت نمایی دو جوان باعث درگیری و قتل شد/قاتل فراری کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری کمتر از 2 ساعت در عملیات ضربتی پلیس شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

خورنا- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در بیان جزئیات خبر گفت:ساعت ۲۱:۳۰ سی ویکم تیر ماه ۹۷ در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به جرح در یکی از محلات شهرستان مسجد سلیمان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل درگیری اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در برسی های اولیه ماموران انتظامی مشخص شد درگیری بین دو جوان ۲۲و ۲۱ ساله رخ داده که یکی از آنها با ضربه چاقو مجرح وجهت درمان به بیمارستان منتقل می شود که متاسفانه بعلت شدت جراحت وارده دربیمارستان فوت می کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از همان لحظات اولیه حادثه ماموران پلیس اقدامات فنی خود را جهت دستگیری قاتل فراری آغاز که با تلاشهای مستمر مخفیگاهش را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی قاتل دستگیر شد.

سردار عباس زاده در ادامه با بیان اینکه متهم در بازجوئی های تخصصی لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود را قدرت نمایی(رو کم کنی) با مقتول عنوان کرد، اظهار داشت:قاتل پس از درگیری، چاقو را در سینه مقتول فرو برده و از صحنه جرم متواری می شود.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه تصریح کرد:قاتل پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد.