رونمایی از طرح “آموزش تا اشتغال” در اختتامیه سومین نمایشگاه الکامپ خوزستان

در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه الکامپ خوزستان از طرح "آموزش فاوا تا اشتغال" رونمایی شد.

_احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه الکامپ خوزستان که شامگاه یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد از طرح “آموزش فاوا تا اشتغال” رونمایی شد.

این طرح که ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی است با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان خوزستان و همچنین اداره کل فنی و حرفه‌ای استان و صندوق کار آفرینی امید اجرایی خواهد شد.

هدف اصلی طرح “آموزش فاوا تا اشتغال” توسعه مهارتهای تخصصی و پرورش نیرو‌های متخصص بازار کار در حوزه فناوری اطلاعات بوده که در نهایت این طرح به اشتغال پایدار نیز منجر خواهد شد.

علاقه مندان در این طرح می‌توانند در چهارده رسته شغلی با استفاده از تسهیلات بدون سود، آموزش دیده و جذب بازار کار شوند.

لذا در این مراسم طرح “آموزش فاوا تا اشتغال” در غالب تفاهم نامه‌ای مشترک بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان خوزستان، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان و صندوق کار آفرینی امید به امضاء رسید.

لازم به ذکر است که علاوه بر این تفاهم نامه، یکسری تفاهم نامه‌های دیگری نیز در روز پایانی سومین نمایشگاه الکامپ خوزستان هم به امضاء رسید که از آن جمله هم می‌توان به امضاء تفاهم‌ نامه‌‌‌ مشترک بین استانداری خوزستان و شرکت فن‌آپ، امضاء تفاهم‌نامه‌ همکاری بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با پارک علم و فنآوری استان و همچنین امضاء یک تفاهم‌ نامه‌ آموزشی و پژوهشی بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان با دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شرکت پخش مستقیم سلام ماکار افرینیم ب جرات میگیم ب بالای ۶۰ تا خانواده کمک کردیم نون سره سفره شون بیاد شرکت زدیم از هیچی شروع کردیم تازه شدیم استارتاپ. طرف هنوز کارشو کسی ندیده شده استارتاپ تازه وامم بش میدن . بسه بابا . از کجا میدونید اینا میتونن نیاز های جامعه رو برطرف کنن ؟؟؟؟مردم پول ندارن غذا بخورن برنامه زدن ویزیت انلاین ؟؟ شرکت ما ب ۳۰ نفر ماهی ۳ ملیون داره میده بیاید از ما حمایت کنید