استاندار خوزستان: ۲۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال استان خوزستان جذب شد

استاندار خوزستان: از ۳۸۵ میلیارد تومان اعتباراتی که تا الان به منظور اشتغالزایی به استان خوزستان ابلاغ شده در حدود ۲۱۰ میلیارد تومان آن تایید و در بانکهای استان موجود است.

خورنا- احمدرضارستمی: در حاشیه نشست خبری رئیس امور اداری و استخدامی کشور در استان خوزستان غلامرضا شریعتی گفت:در رابطه با بحث اشتغال سال گذشته نزدیک به ۵۴ هزار شغل رسمی دارای بیمه تامین اجتماعی و چهار هزار مشاغل خانگی در استان ثبت شده است که بزودی آمارها آنها از طریق مرکز آمار ایران نیز اعلام می‌شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین تا پایان پاییز سال ۹۶ رتبه اشتغال خوزستان نیز از ۲۲ کشوری به رتبه ارتقاء پیدا کرد که این مسئله را می‌توان یک پیشرفت قابل ملاحظه‌ای دانست که امیدواریم همچنان این روند رو رشد در اشتغال استان سیر صعودی خود را طی کند.

وی تصریح کرد: البته لازم به ذکر است موفقیت سال گذشته استان خوزستان در امر اشتغال جز با تشکیل شورای اشتغال، هماهنگی بین دستگاههای مختلف اجرایی در زمینه‌های مختلف برای فراهم کردن بستر اشتغال، حضور شورای اشتغال در تک تک شهرستانهای استان، تشکیل شورای اشتغال استان در شهرستانها و بررسی کردن موضوع اشتغال در تمامی شهرستانها محقق نشده است.

شریعتی در پایان اظهار کرد: از ۳۸۵ میلیارد تومان تسهیلاتی که تا الان به منظور اشتغالزایی به استان ابلاغ شده در حدود ۲۱۰ میلیارد تومان تایید و در بانکهای استان موجود است.